Dosahování stále vyššího zisku je tím nejzákladnějším cílem každé firmy, bez ohledu na její velikost. Je jedno, zda jde o malou rodinnou firmičku, či obrovský nadnárodní koncern. Všechny si chtějí udržet své stávající zákazníky a lákat stále nové, přičemž bojují s konkurencí, která se snaží o to samé.

tablet s otevřeným Google vyhledávačem
 
K usnadnění tohoto těžkého úkolu se používají nejrůznější metody propagace. Jednou z nich je optimalizace internetové stránky pro vyhledávače. Jedná se o poměrně často používanou metodu, kdy se internetová stránka firmy upraví tak, aby se po zadání určitého slova či fráze do některého z internetových vyhledávačů objevil odkaz na ni v seznamu výsledků na jednom z předních míst.
 
To zvýší návštěvnost a tedy i zisk. Každý z těchto návštěvníků je totiž potenciálním zákazníkem, a čím více jich je, tím je pravděpodobnější, že si některý z nich něco koupí. Čím více jich tedy je, tím více produktů prodáme a tím více peněz vyděláme.
 
Otázkou však je, na který vyhledávač bychom se měli zaměřit. Obecně je nejvhodnější pro SEO optimalizace Google, neboť je celosvětově zdaleka nejpoužívanější. Záleží zde však samozřejmě i na jiných okolnostech. Pokud se například zaměřujeme pouze na český trh, pak Seznam může být vhodnější, neboť je v naší zemi stále nejpoužívanějším.

na čem lze prohlížet internet
 
Avšak k tomu všemu je třeba, abychom měli internetovou stránku. Ovšem zdaleka ne každý podnikatel se vyzná v programování a může si dovolit takového specialistu najmout. V tom případě má možnost využít některé z nabízených služeb pro tvorbu webové stránky zdarma.
 
Zde je však problém, že můžeme vybírat jen z určitého počtu přednastavených šablon, což je ne vždy vhodné. Proto je vhodnějším řešením pro SEO optimalizace wordpress, program, který umožňuje vytvořit webovou stránku i bez znalosti programování.
 
Jak je vidět, je toho hodně, co je u této metodiky potřeba uvážit. Proto je mnohem lepší svěřit její aplikaci odborníkům. Sice za to zaplatíte, ale věřte, že nakonec se vám to vyplatí.